NIE OCENIAJ KILENTÓW

Co byś zrobił, gdyby o konsultacje z Tobą poprosił klient fitness klubu? Zapewne byś pomógł. Ja zawsze tak robiłem, jeśli nawet nie miałem czasu w danym momencie, proponowałem inny termin, albo brałem numer i później dzwoniłem, aby się umówić...

Czytaj dalej NIE OCENIAJ KILENTÓW

MODEL SRZEDAŻY RELACYJNEJ

Jeśli czytasz moje artykuły to wiesz, że każdy z nas czy tego chce czy nie jest sprzedawcą – TY również. Teraz pozostaje CI tylko odpowiedź na pytanie: Jakim sprzedawcą chcesz być?

Czytaj dalej MODEL SRZEDAŻY RELACYJNEJ

POKONAJ STRACH I ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ

Niezależnie czy jesteś początkującym czy zaawansowanym trenerem, czy posiadasz masę klientów czy w kalendarzu masz pustki na pewno dobrze znasz uczucia i emocje, jakie się pojawiają przy zamykaniu sprzedaży...

Czytaj dalej POKONAJ STRACH I ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ

JAKA POWINNA BYĆ IDEALNA KONSULTACJA

Czy zastanawiałeś się, jakie są najważniejsze pytania, jakie powinieneś zadać swojemu klientowi, zarówno temu potencjalnemu jak i temu, który współpracuje z Toba długi czas? Jakie 3 kwestie są tak naprawdę istotne z punktu prowadzonego przez Ciebie biznesu?

Czytaj dalej JAKA POWINNA BYĆ IDEALNA KONSULTACJA

METODA KISS O SILE PROSTOTY

Czy słyszałeś kiedyś o metodzie KISS? Nie chodzi tutaj wcale o pocałunek, ale o regułę wprowadzoną przez amerykańskich inżynierów wojskowych. Co ma ona w swoim założeniu? Zrób to prosto, Idioto!...

Czytaj dalej METODA KISS O SILE PROSTOTY

DOBRY CZY ZŁY SPRZEDAWCA?

Sprzedaż, jedno słowo wzbudzające setki emocji i skojarzeń. Przeważnie pierwsze skojarzenie to akwizytor przy drzwiach z nowym super odkurzaczem lub telemarketer oferujący nową usługę. Mając takie skojarzenia jesteśmy przyzwyczajeni, że to coś złego, że ktoś chce nam wcisnąć coś, czego nie potrzebujemy. ..

Czytaj dalej DOBRY CZY ZŁY SPRZEDAWCA?

NIE SPRZEDAWAJ TRENINGÓW!

Trenerze! Nie sprzedawaj treningów! Brzmi jak herezja? Jeśli poświecisz chwilę czasu na przeczytanie tego artykułu to zrozumiesz, że wcale nie sprzedajesz treningów, chociaż taką nazwę posiada usługa, którą oferujesz.Czy słyszałeś,…

Czytaj dalej NIE SPRZEDAWAJ TRENINGÓW!